Thursday, October 20, 2011

Κυτταριτιδα διατροφη


  • Πόσο χρήσιμα είναι τα συμπληρώματα βιταμινών για τη διατροφή;


κυτταριτιδα διατροφη


Οι περισσότεροι σύμβουλοι διατροφής και οι γιατροί συμφωνούν στο γεγονός ότι το δέρμα φαίνεται πιο υγιές με  σωστή και υγιεινή διατροφή. Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από νόστιμα φαγητά που περιέχουν ανόργανα άλατα και βιταμίνες, που συμβάλλουν στην εξάλειψη της κυτταρίτιδας. Αυτό είναι πραγματικά η φθηνότερη και καλύτερη προσέγγιση για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας σε συνδυασμό με άλλες θεραπείες. Κάποια συμπληρώματα διατροφής με τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα είναι τα παρακάτω




  • Ασβέστιο : μειώνει το σωματικό λίπος του σώματος. Βοηθά στην αύξηση των "καλών" θερμίδων στο αίμα και στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών



  • Ιώδιο : βοηθάει στην τόνωση της μεταβολική διαδικασίας του οργανισμού



  • Λυκοπένιο : ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό



  • Μαγνήσιο : βοηθάει στην καταπολέμηση του στρες και συνδέεται με την απώλεια βάρους



  • Σελήνιο : βελτιώνει τις λειτουργίες των βιταμινών C & E και βήτα καροτίνης



  • Θείο : μειώνει τις ελεύθερες βλαβερές τοξίνες



  • Βιταμίνη B6 : είναι ένας εξαιρετικός υδατοδιαλυτής, που βοηθάει στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών και τα αμινοξέων του οργανισμού



  • Βιταμίνη Ε : βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και είναι αναγκαία για ένα υγιές δέρμα


 


Τα καλύτερα αντιοξειδωτικά για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι το τσάι μέντας, οι σπόροι σταφυλιού, το συν-ένζυμο Q-10, το εκχύλισμα από πιπέρι, το λευκό πιπέρι, το εκχύλισμα κανέλας, το κρεμμύδι, το γαρίφαλο, το σκόρδο και η ρίζα τζίντζερ.




  1. Ginkgo Biloba : βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος. Μια γερμανική μελέτη απέδειξε ότι το Gingko αυξάνει την ταχύτητα της ροής του αίματος σε όλο το σώμα μέχρι και 57 τις εκατό. Επιπλέον, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες

  2. Βιολογικό τσάι : είναι σίγουρα ένα αντιοξειδωτικό και έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ταχύτητα, όπου το σώμα σας καίει θερμίδες

  3. Συζευγμένο Λινολεϊκό Οξύ (CLA) : λιποδιαλυτής για μείωση τοπικού λίπους. Ιδανικό σε συνδυασμό με το κάψιμο του σωματικού λίπους από δίαιτα και άσκηση

  4. Πικραλίδα : φυτό με διουρητικές ιδιότητες σας βοηθά να απομακρύνετε τα υγρά από τον οργανισμό σας και είναι γεμάτο από αντιοξειδωτικά. Αποτελείται από μεγάλες ποσότητες καλίου που συντελεί στην κατακράτηση υγρών


 


Γεύματα για την ενίσχυση της κυκλοφορίας και τη μείωση της κυτταρίτιδας :




  • Σπαράγγια : ελέγχουν την πίεση του αίματος και αποτελούν μια χρήσιμη πηγή βιταμινών Α, Β & Γ



  • Αβοκάντο : αν και έχει αρκετές θερμίδες, είναι μια χρήσιμη πηγή βιταμίνης Ε. Γενικά τα φρούτα είναι γεμάτα από ουσιώδη απαραίτητα λιπαρά οξέα τα οποία βελτιώνουν την υγιεινή του δέρματος και την κυκλοφορία του αίματος



  • Μπανάνες : βοηθάνε στην καλή κυκλοφορία του αίματος και επίσης, αποτελούν μια χρήσιμη πηγή καλίου, βιταμίνης Β6 και μαγνησίου



  • Φασόλια : είναι γεμάτα φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, επίσης αποτελούν μια χρήσιμη πηγή ασβεστίου και καλίου





  • Μούρα : είναι από τα καλύτερα είδη γευμάτων με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, καταπολεμούν τη ζάχαρη, τα λίπη καθώς και άλλες ρυπαντικές ουσίες του δέρματος. Ακόμη, είναι μια χρήσιμη πηγή ασκορβικού οξέος



  • Πίτουρα και προϊόντα δημητριακών βρώμης : περιέχουν φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία, δίνοντας ενέργεια στον οργανισμό μας



  • Μπρόκολο : βοηθά να αποφευχθεί η στερεοποίηση του βόειου κολλαγόνου που προκαλείται από τη ζάχαρη. Επίσης, είναι μια χρήσιμη πηγή σεληνίου και ασβεστίου



  • Λεμόνι ή λάιμ : κάθε ένα είναι εξαιρετικό σε ασκορβικό οξύ, δηλαδή βιταμίνη C. Τα πορτοκάλια περιέχουν επίσης βιταμίνη C, η οποία θα μπορούσε να βελτιώσει την κυκλοφορία και να ενισχύσει τα τριχοειδή αγγεία. Επίσης, είναι μια χρήσιμη πηγή των βιταμινών Β και λειτουργούν ως λιποδιαλυτής



  • Ξηροί καρποί : αποτελούν μια πλήρης πρωτεΐνη που γεμίζει τη διατροφή μας, και έχει βιταμίνη Ε



  • Λιπαρά από Θαλασσινά : τα ψάρια, οι σαρδέλες, ο τόνος, η πέστροφα, η ρέγκα, το ισπανικό σκουμπρί και το μπάσο είναι τα χαμηλότερα σε λιπαρά, μεταλλικά στοιχεία και πρωτεΐνες



  • Κρεμμύδια : πλούσια σε ασκορβικό οξύ και βιταμίνη Ε



  • Αχλάδια : μεγάλη ποσότητα μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση μολυσματικών παραγόντων στο πλαίσιο του συστήματος, βοηθώντας το λεμφικό σύστημα, αποτοξινώνοντας τον οργανισμό. Επίσης, αποτελεί μια χρήσιμη πηγή ιωδίου, φυτικών ινών και καλίου



  • Ανανάς : έχει αντί-φλεγμονώδη δράση στο σώμα σας που βοηθάει στην καταπολέμηση  της κατακράτησης υγρών και στην επούλωση των σπασμένων βοοειδών υλικών του κολλαγόνου. Επίσης αποτελεί μια χρήσιμη πηγή ασκορβικού οξέος



  • Καρπούζι : αποτελείται από ένα μισογεμάτο ποτήρι νερό ανά φέτα βοηθώντας την καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών, επίσης, αποτελεί μια χρήσιμη πηγή καλίου και φυτικών ινών



κυτταριτιδα διατροφη



Ενημερωθείτε και για άλλα συμπληρώματα βιταμινών και μάθετε όλα τα μυστικά για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας διαβάζοντας καθημερινά τα νέα του e-kyttaritida.gr


 



[php] if(function_exists('seo_alrp')) seo_alrp(); [/php]


e-kyttaritida.gr      ------       κυτταριτιδα


Other Resources : Cellulite


Tags: kyttaritida , kytaritida , kittaritida , kitaritida , kuttaritida , kutaritida , κυταριτιδα , κυταρίτιδα , κυτταριτιδας , κυταριτιδας , κυταρίτιδας , κυτταριτιδασ , κυτταρίτιδασ , kyttaritidas , kitaritidas , kittaritidas , kuttaritidas , kutaritidas


Orignal From: Κυτταριτιδα διατροφη


No comments:

Post a Comment